torsdag, november 02, 2006

Boktips

Her ein dag kom Mads i klassen bort t meg å sa, "Denne bogå bør du lesa, Marit", å ga meg A passionate life av Mike Breen og Walt Kallestad. Då blei eg veldi gla, for eg like å lesa, men d e isje allti lika lett å oppdaga bøker sjøl. Så derfor vil eg komma me ein utfordring t ADLE så lese denne bloggen, isje bare di så vanligvis kommentere, men ADLE, om å posta ein liden kommentar me tittelen å forfatter t ei bok di vil anbefala. D kan ver adle typer bøker, men helst kristne bøker eg kan lera noge av, for eg holde på å starta ei boksamling (d hørtes sinnsykt seriøst ut, men dåkk forstår...) Eg blir kjempetakknemlige for svar, så svar!!!

12 kommentarer:

Sigrid sa...

"Modig lederskap" av... enn elle aen, ska finna navne ein dag. Den e jammen bra!

HMM sa...

"L" av Erlen Loe, det er en verdselig og festlig bok, kanskje litt for gutter,men likevel!

Cathrin sa...

hmmz.. eg lese biografier eg... isje akkurat kristne, men lærerike... vannliljer... av ei som hette.... hmm helene dahl tror eg.. åsså gal jeg?... nei bare litt spiseforstyrret av hege arstad å fra asken til ilden av samme forfatter... åsså forsoningsbarnet av francine rivers.. den e faktisk kristen.. åsså masse andre bøger av francine rivers... åsså skammen av Bergljot Hobæk haff

Marit sa...

Modig Lederskap e d Bill Hybels så har skreve, har isje Lest L, men digge Erlend Loe, har du nogen av di bøgene så eg kan låna Cathrin?

Ane sa...

vindens skygge!
hilsen naboen

Ane sa...

oh! eksprimentet! den er rå! kan ta den med meg hjemme fra i juleferien:)
fortsatt naboen

Cathrin sa...

nei eg har lånt di..
alkymisten.. veronica vil dø begge av paolo coelho

Susanne sa...

Eg annbefale Ringenes Herre, eller hvis du vil ha ein kristen bok så e jo niogtjue av David Åleskjær bra syns eg:)
Ooo, å den eg lånte av Solfrid så hette Morgendagen venter va og veldig bra!!!

Siril sa...

ja! paolo cohelo e genial. har skriv så nydelig:) alkymisten anbefales på det varmeste! ved elven piedra satt jeg og gråt e også kjempefin!

HMM sa...

paolo coelho blir litt for mye lyrik og sånn for meg, måmedgi at jeg ikke har kommet meg helt igjennom alkymisten ennå da
Menmen, ny post snart Marit?

Unknown sa...

psssst. joakim me k...

Ane sa...

WHAT?!?! ikke noe om Rebekka?!?!?! hva SKJER?!?!?:P klem