tirsdag, januar 23, 2007

Etter en vakker omtale av undertegnede her, er det vanskelig å blogge uten prestasjonsangst, men jeg prøver allikevel;)
Denne uka er stappfull av mye gøy! Impulsforberedelsene er i full gang, og det merkes både hjemme og på IMI. Jeg gleder meg masse, det blir utrolig kjekt å komme litt på innsiden av Impuls, og få med meg mer av det som foregår hos andre denne helgen. I tillegg til å vaske do og be for folk, skal jeg være med og selge Impuls-stæsj, så for en gangs skyld får jeg meg tskjorter og gensere i rett størrelse...

I dag fikk vi vaksinene til tematuren. Jeg er herved i stand til å overleve både Hepatitt A og B i tillegg til barnevaksinesykdommene, så hvis jeg dør får dere saksøke Vaksinasjonskontoret i Stavanger;) Selve vaksineringen gikk overraskende greit, det gjorde mer vondt i bankkontoen min enn det gjorde i armen... I tillegg skal jeg ta en drikkevaksine mot mageinfeksjoner, som visstnok smaker ufattelig vemmelig eller bringebærbrus. Jeg vet hva jeg vil ha.

Det snør! Etter mange hånlige kommentarer om værforholdene på mitt fødested fra mennesker som er oppvokst andre steder i landet (les Oslo), fikk vi endelig være med i gjengen:) Jeg har egentlig ikke merket hvor mye jeg savnet snøen før den kom... Verden blir helt andreledes! For ikke å snakke om hvor mye kjekkere det er å gå til skolen når ikke regnet blåser vannrett...

1 kommentar:

Cathrin sa...

ja ja snø e flott.. men vett du??? eg strøyk på min fusste prøve i dag!!!!! MUOR sucks!!!!!!