søndag, januar 07, 2007

An virke!

Itte mange frustrasjoner, tvilsomme forsøk på å reparera å fiksa via MSN og mobil klokkå 12 om nåttå, gode å mindre gode tips og råd, trusler og ustabile spørsmål av typen "viss eg kaste an i bakken, tråkke på an, spytte på an, slenge an i veggen å lar an sova ute i regnet aleina ei nått, får eg noge igjen på forsikringå då?" har me endelig fått fiksa lyden på dataen min!
Itte at eg installerte iTunes forsvant lydenheten min, å eg fant an isje igjen. Men nå når alt e iorden igjen, vil eg bare retta ein store takk t adle di så hjelp meg. Uten dåkke vett eg isje ka eg sko ha gjort!

5 kommentarer:

HMM sa...

Som du sa det så fint!
Vi gjør jo så godt vi kan

Ane sa...

"adle"?? venta meg nesten et navn altså... ! :P:P

Marit sa...

Ane, ane, ane, ingen e så go så ane! Ane e toppen, hu skinne som ....en! Ane e best, ingen protest!

HMM sa...

Ane har en bror som er geek så hu tells ikke:P

Jan Ruben sa...

Ja ja, alt kan jo ikkje funka sånn heile tiden.
Får setta Skrue MacDuck på saken.
Ronald MacDonald.


Sånn siden apple har lagt iTunes.
HEHEHE, kose meg
HAHA