onsdag, januar 31, 2007

Et lykkelig liv

Den beste måten å tilbringe en fridag på:

- Stå opp klokken 10 etter å ha ligget halvvåken i en halvtime, og være helt uthvilt.
- Gå ned til byen med Serena Maneesh (som jeg liker overraskende godt etter bare to dager) på Ipoden.
- Ha en kosestund på barne- og ungdomsavdelingen på biblioteket der jeg fant mange gamle og nesten glemte godbiter.
- Ta bussen til nærmeste MEGA for å kjøpe smågodt på tilbud.
- Treffe Silje og Cecilie O på MEGA, handle med dem og gå hjem sammen med dem.
- Slenge seg ned på sofaen i stua med HP-en min og Narniabøkene.
- Spise lunsj helt alene på litlakjøkkenet.
- Trekke ut til storakjøkkenet for å bake boller.
- Se den lille havfruen med boller, brownies, is og venner som tilbehør. (Retorisk spørsmål; hvordan formerer havmennesker seg?)
- Plukke opp alle klærne opp fra gulvet på rommet mitt, og få dem inn i klesskapet.
- Spise lasagne sammen med resten av folka.
- Se Corpse Bride, fremdeles med venner som tilbehør.
- Slenge seg inn i stua, stappmett etter en dag full av masse god mat. Generelt ganske fornøyd med Gud, meg selv og menneskene rundt meg:)

6 kommentarer:

Jan Ruben sa...

Alltid gøy å ver tilbehør i gøye situasjoner....
Meget morsom kveld.
Takk for deg;)

Siril sa...

vi har også tilbud på min mega på smågodt:)

...og sånne daga like man:)

Helinor sa...

Goodis dag me andre ord:) Ha en fin helg då!;)

SiljeBlomsten sa...

Melodi: Kua mi

Marit du er kjempe grei
jeg er veldig glad i dei (=S)
Du er ganske morsom her
jeg sitter visst og ler meg i hjæl?

(Ja jeg vet jeg er skikkelig dårlig på å rime...bare hadde melodien på hjernen.)

Det var godt fortalt! Du er herlig! Natta!

HMM sa...

Jaja, det høres ut som en drøm synes jeg, eller no jeg kan erindre langt der bak et sted. Jaja, gled deg til du blir voksen:P:P

Marit sa...

Eg ska isje bli voksen før om lenge!