fredag, desember 07, 2007

Kan jeg få anbefale...

Musikkapoteket!

De sier om seg selv:
Musikkapoteket er et kristent musikkimportselskap startet av Jan Kristian Andresen og Ole Jørgen Reindal. Musikkapoteket skal forsøke å dekke noe av hulrommet og manglene innenfor kristen musikk i det norske markedet. Dette hullet er stort og svulmende, så vi trenger publikums hjelp til å kartlegge terrenget. Hittil har vi tatt inn en del cd'er fra Sally Forth Records, vi har god kontakt med Facedown records og forsøker å kontakte Tooth and Nail.

Musikkapoteket har vært med på å åpne min musikalske horisont (eller noe sånt), og jeg har hatt stor glede av de cdene jeg har kjøpt! Kan spesielt anbefale This Beautiful Mess og Hundred Year Storm:) 

6 kommentarer:

Ole Severin sa...

Vel. Eg har akkurat bestilt mine første cder fra musikkapoteket.
Ikke verst:)

Cathrin sa...

ole jørgen som i ole jørgen som bodde hos bente å di? som hadd enågen kule cder eg fekk hørra en gang..?

Marit sa...

Stemme d, ja.

Småen sa...

E du mulig å få tak i? Sko hatt tak i Ane og forresten.. så hvis dåkke bare kan få gang på det kommunikasjons tekniska greiene i dåkkas nærhet..

Og så lurte me på om du vil komma t oss på lørdagskveld (ca fra 18 av..), men vett isje heilt koss me ska få spurt deg når du isje e å få tak i..

Anette sa...

tuuuusen tuusen takk for pakken Marit! :D fekk an idag;) då blei æg jammen glae:)

Erik sa...

Ka tid får me se det nya håret ditt ?