søndag, april 19, 2009

Om å være der det skjer

...eller rett etterpå.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3034208.ece

Kvart på åtte kom jeg gående opp fra t-banen på Carl Berner, og ble møtt med politimenner og damer, politihunder, politibiler, ambulanser, ambulansemennesker og en liten gruppe mennesker som så ut som om de angret hele greia. Som en engasjert kriminolog begynte jeg straks å fundere på hva de hadde gjort for noe, og gjetta på at det hele var en narkorazzia. Uansett, på vei opp, i det jeg gikk forbi Jesu Kristi av de siste dager blablabla, kom det to menn gående, tilsynelatende ute på luftetur med hunden sin. Helt til jeg oppdaga at den ene hadde politiuniform på...

Det morsomste blir jo når en ser det i lys av denne...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. bergensere altså;)

Marit sa...

Ja, hjelpes.. bra at de bergenserne jeg kjenner ikke er så fryktelig fotballinteressert;)

T sa...

Mykje som skjedde denne helga i oslo. Men bergensere og oslo folk er jo galne uansett. Berre slossing, godt det ikkje skjer slike ting på Jæren :P