fredag, september 17, 2010

Brudefredag

Jeg har en sunn tro på at jeg kan få til alt, bare det blir en vane. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle starte med Brudefredag, altså et bryllupsrelatert innlegg hver fredag. Så får vi se hvordan det går.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å starte denne tradisjonen med sære/skumle brudekjolemodeller, men så oppdaget jeg denne siden...

Alle som har sett amerikanske filmer som inneholder bryllup vet at noe av det viktigste er bryllupskaka. Det gjør ingenting om den smaker ekkelt (noe jeg har en sterk mistanke om at den gjør), så lenge den ser überfantastisk ut. Hvordan man i det hele tatt skal spise en slik kake er mer enn jeg forstår, hvordan skal man liksom skjære ut et normalt stykke? Uansett, er er noen eksempler på at du ikke alltid får det du vil ha...

En brud hadde lyst på en kake som så sånn ut...


...men endte opp med en sånn


En annen ville ha en kake som så sånn ut, bare firkantet.




Hun fikk denne.

(Alle bildene er hentet fra cakewrecks.blogspot.com)


Så det kan altså hende at drømmekaka ikke blir helt sånn du så for det, selv om du bor i USA.

Ingen kommentarer: