tirsdag, september 28, 2010

Hjemme

Denne uka er jeg hjemme på Sola, eller i Stavanger om du vil. Vet ikke helt hvor jeg tilbringer mest tid egentlig. I dag ble det kjøttdeig og spagetti til middag og muffins til dessert. Viktig å kose seg litt;-)

Den egentlige grunnen til at jeg er i byen er at jeg skal intervjue noen i forbindelse med bacheloroppgaven min. Det blir spennende! Har aldri gjort noe sånt før, og jeg liker jo ikke så godt ting jeg aldri har gjort før. Men jeg satser på at det går bra. Til helgen blir det bryllup i Bergen, og det gleder jeg meg til! Blir kjekt å treffe litt folk der oppe.

Nå skal vi ut på vift i Stavanger. I forbindelse med Nuart har ti kunstnere malt på vegger og forskjellig, og nå skal vi se om vi finner kunsten:-)

1 kommentar:

Solveig Glorisse.. sa...

Måtte le litt når eg leste innlegget om brudekjolepoiturene:) Hehe. Morsomt. Blir koselig å sjå deg til helga! Klem