torsdag, september 16, 2010

Ikke helt borte

Etter en god stund og litt funderinger fant jeg ut at jeg skulle gi bloggen en ny sjanse. Var litt usikker på om jeg skulle fortsette, men der er rart hva litt fiksing på utseendet gjør med bloggelysten. Bakgrunnen minner meg forresten om gardinene på soverommet på loftet til mormor og morfar. Tilbrakte mange netter der, lyttende til suset fra trærne i Vålandskogen.

Siden sist har jeg blitt forlovet, det er jo en grunn til å blogge bare det. Den store dagen er 2 juli neste år, og det kan jo tenkes at bloggen bærer preg av det etter hvert...

Etter en tomåneders pause burde det jo være masser av ting å skrive om, men det tar jeg senere. For nå sitter jeg med en kopp varm peppermyntete, en liten skål mørk sjokolade og strikketøyet i hånden mens Radka Toneff synger for meg. Og det er en av de beste måtene å nyte en torsdagskveld på.

Ingen kommentarer: