fredag, september 24, 2010

Brudefredag

Den siste måneden har jeg brukt litt (kjempemasse) tid på å se på brudekjoler på nettet. Og etter en stund slo det meg at brudekjolemodeller ikke er som andre modeller. Det er noe med måten de står på. Og de ulike positurene. Jeg trodde at poenget med å vise frem brudekjoler var at noen skulle få lyst til å kjøpe dem, men etter å ha sett noen av bildene er jeg ikke like sikker... Her er mine foreløpige topp tre modeller.



Klø seg i hodet mens man faller bakover-posituren er en klassiker. Jeg ser for meg uendelig mange situasjoner i mitt eget bryllup der jeg kan bruke en sånn positur. Rett før jeg setter meg ned i kirken for eksempel.




En annen er migreneposituren. Den er gjerne mer realistisk enn de to andre, men tanken på hodepine gjør ikke at jeg får lyst til å kjøpe brudekjole.


Min absolutte favoritt er stirredama. Hun er jo kjempeskummel! Ser ut som en dukke som har rømt fra Madame Tussauds.

Neste Brudefredag skal være mer positiv altså. Jeg lover.

Ingen kommentarer: