onsdag, oktober 20, 2010

Kaffe og Toblerone

Eller Toblekaffekopp som jeg tenkte da jeg så bildet... Etter en lang dag på lesesalen var det digg å komme hjem. Holder på med analysedelen av bacheloroppgaven min nå, skal knytte empirien (altså resultatet av intervjuene mine) opp mot teoretiske perspektiver. Og det er ikke bare lett. Så det blir mye (og grundig) lesing av bøker for å finne ting som kan brukes. Har veiledningstime på fredag, satser på at det kommer masse fornuftig ut av det. Det er bare litt over en måned igjen til oppgaven skal leveres, så det begynner å bli travelt.

Det er fine dager i Oslo for tiden. Passe kaldt og deilig sol. Jeg blir like overrasket hvert år over at denne årstiden ikke trenger å bety regn og stiv kuling. Håper været holder seg fint lenge!

P.s. Etter å ha sett på dette bildet og det i posten under la jeg merke til at deler av rommet mitt ligner mistenkelig på lesesalen vår...

Ingen kommentarer: