mandag, oktober 18, 2010

Mandag morgen

Jeg glemte matpakka hjemme. Jeg la den ved siden av kaffekoppen, men så glemte jeg den. Nå er jeg sulten. Dette er en dårlig start på uka der jeg skulle bli flinkere til ikke å kjøpe mat i kantina. Jaja.

I går var Sigrid og jeg på en kjempefin konsert med Uranienborg Vokalensemble. Veldig gøy å høre folk som faktisk kan synge a capella (altså bare stemmer, ikke andre instrumenter).

Dette er den nye kaffekoppen min (takk, Cathrin, Sigrid, Helge, Jeanett og Anette!), som kommer til å bli en trofast følgesvenn i årene fremover på lesesalen.

Oppdatering: Hva er poenget med å åpne kantina klokka 8 når de ikke har mat da. Nå måtte jeg gå til Kiwi i regnet. Bittert...

1 kommentar:

kjetil sa...

Digg kopp! Tror jeg skal ønske meg en sånn en jeg også :)