fredag, oktober 08, 2010

Om å forsove seg (og Brudefredag)

Jeg pleier som regel å være på lesesalen rundt 8 om morgenen. Synes det er greit å komme tidlig i gang, sånn at jeg slipper å sitte til langt ut på kvelden. For å komme meg hjemmefra i tide er jeg allikevel avhengig av et visst samarbeid med vekkerklokka. I dag sviktet samarbeidet totalt...
Da jeg våknet første gang var klokka ti over åtte. Nå har det seg sånn at når jeg våkner senere enn jeg bør blir jeg så irritert at jeg som regel sover en halvtime til, bare på trass. Det gjorde jeg i dag også. Forskjellen var bare at jeg ikke våknet før Sigrid ringte meg klokka HALV TO. Hallemann! Snakk om å ødelegge dagen fullstendig. Heldigvis kom jeg meg opp ganske raskt, og har sittet et par timer med markeringstusj og kompendier i rettssosiologi.

Sånn Brudefredagmessig kan jeg fortelle at neste uke skal jeg ut og prøve brudekjoler:-) Er litt spent, som regel prøver jeg å unngå å få hjelp av de ansatte når jeg prøver klær. Men i dette tilfellet er det nok en fordel med litt hjelp, det er jo ikke snakk om hvilket som helst plagg...
Her er to av mine favorittkjendisbrudekjoler (som antagelig ikke ligner noenting på det jeg kommer til å ende opp med).


1 kommentar:

Cathrin sa...

ta en dita von teese pleeease?