søndag, april 03, 2011

Brudefredag

Bør gjerne slutte å kalle det brudefredag siden de fleste innleggene dukker opp de andre dagene. Fredag blir ofte dagen der jeg er minst inspirert til å skrive. Jaja.

Selv om jeg har ordnet meg brudekjole og alt sånn, er det fremdeles mye som mangler. Siden kjolen ble litt dyrere enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt, bruker jeg litt tid på finn.no for å se om jeg kan finne tilbehør som slør og sånt der til en billig penge. Det ligger mye fint der ute, men jeg har også funnet en del skrivefeil som gjør kjolene ... mindre attraktive. Nå skal det sies at skrivefeil er noe av det som irriterer meg mest her i verden (ved siden av snorking og smatting), så andre vil kanskje ikke henge seg like mye opp i sånt. Men i dag fant jeg to jeg ikke klarer å holde for meg selv.

- Kjole med snørring i ryggen (jeg tenker snørr. Og at kjolen har en snørrtørkerfunksjon festet på ryggen.)
- Besjfarget kjole (jada, jeg skjønner jo hva du mener. Men det hjelper ikke...)

Forhåpentligvis finnes det mindre kritiske kvinner enn meg, som velger å kjøpe ting selv om selgeren ikke er superflink i norsk grammatikk...

2 kommentarer:

SiljeBlomsten sa...

En skal ikke slurve når en skriver til deg med andre ord? =D Jeg er en stor ordelingsfeiler...håper du har nåde til meg =D

Jeg liker at du har brudefredager jeg, noe å se frem til hele uken =D

Marit sa...

Takk Silje! Du skal få skrive så mange skrivefeil du bare vil;-)