søndag, april 10, 2005

Et lide referat fra helgå...

E har vert på UKM heila helgå, e trøtt som ein strømpe, har bjynt å bruga gammaldagse uttrykk, å bør egentlig gå å legga meg.
UKM har egentlig tatt heila helgå mi, har vert deer siden fredag. Eg å Cathrin styrte følgespotane me vekslande hell (d va stort sett eg så tog meg av d vekslande...)
Men ting gjekk stort sett bra, bortsett fra ein vimsete konfransier så kom ud på scenen når an isje sko å sånn. Me hadde d stort sett bra, men eg e gla d e øve for d va isje bare lyskjøringå vår så va vekslande...
Itte siste forestilling va eg på elim i huskjerkå (på huskjerkå? I huskjerkå? På møde i huskjerkå kanskje)
Å dessuten kjørte eg t sandnes me mor, å då me kom fram sa hu at nå va eg blitt så flinke at hu isje e redde når hu sidde på me meg lenger! Føle at eg bjynne å udvikla meg!
Å når me snakke om udvikling, på elim i dag fortalte eg litt om kossen eg har d nå i forhold t stress å sånnt siden eg sleid litt me d for ei stonn siå, å då kom me fram t at eg har vokst!
Eg har bare tenkt at eg har bjynt å finna ud koffor eg stresse, men d hørres mye kulare ud å sei at eg har vokst:)

D va egentlig helgå mi, nå ska eg legga meg!

Forresten, i mårå ska eg spela på masterclass, forbønn mottas med takk!

D va noge merr eg sko sei, men d har eg glømt...

Jo, husk å sem på anette sin blog!




Go natt!

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Kossen gjekk de på masterclass-tingtangen????? UKM hørres massivt kjekt ud! Eg føle dåkk ska finna ein oppgave te meg neste år..;)

Marit sa...

Du kan få vaska lyslosjene viss du vil...

Cathrin sa...

me sga nok alltids ordna d!!! Marit: ingunns a me gjor ein kjempe jobb!!
men eg e redde for at du e ditcha neste år marit.-..turid komme jo hjem.

Marit sa...

Å, bare vent, du vett isje ka eg kan finna på å jørr me henna...