onsdag, april 27, 2005

Studieverksted................

Nå har eg hatt dårlige samvittighed ei stonn, for d e leeeenge siden eg oppdaterte sist...
Men nå, folkens, nå komme d!





Nå sidde dåkke sikkårt å tror at d har skjedd noge spennande, men d har d isje altså...
Jo, for 10 min siden fant eg ei spennande bog på skulebiblioteke!
Jesus i musikken, hette an, å handle om kossen Jesus har påirka muikken fra 1100-tallet t i dag. Ser spennande ud.

I går hadde eg kjøretime, å d jekk faktisk bra! Bortsett fra at g holdt på å kjøra ner ei dama, å glømte ein vigeplikt i et ganske stort kryss i ei ganske store gada...
Men som Hege sa, d går jo som regel greit, å d jørr jo hu damå og, så då så...
Di fleste av dåkke har sikkårt fått melding av Cathrin om ka så e meiningå me live. Dette e naturligvis ein heilt seriøse undersøkelse, å svar mottas fremdeles me takk.
Grunnen t dette e ein samfunnsoppgave me fekk i går, så me har tenkt å ta 100% useriøst. D sto nemlig på oppgavearke at d viktigaste va å ver engasjert, å d e me jo.
Me komme antagelig t å legga ud svarå på ein elle aen blog når me e ferdige, så dåkke har virkelig noge å gleda dåkke t!

Komme isje på oge mer å sei, men rekne me at i løpe av di neste 10 minuttene komme d trillande nogen idear...

1 kommentar:

Sigrid sa...

Dåkk e sgamgeniale. Meiningå me live e 42. Har du kje lest Haikerens guide til galaksen?