onsdag, april 06, 2005

Uæh, what happened with my blog?

An e plutseligt blitt forandra, isje spår meg koffor...

Må bare fortelle siste nytt fra Sandestien, Ingvild ska då få ein film om seg t komfen!
Fekk eg film, tror dåkke? Neeei...
Men sånn mor diskre forklarte d: Ingvild e jo litt merr fotogene enn deg då, Marit.
Fatte isje ka hu snakke om...

For di så lurte, har eg nå itte to tima me joik i musikkorientering, forstått at d va ein grunn t at samene sin musikk blei forbudt, for styggare lyd ska ein leida lenge itte...
Prøve å brenna cden me lytteeksempel, men dataen vil isje samarbeida...
Så då går eg hellår å legge meg!

Go natt:)

Å forresten, ska ha gymprøve i mårå, forbønn mottas me takk, å d gjelde Cathrin og, for hu har nesten isje fått lest...

Go natt=)

4 kommentarer:

Jeanett sa...

Hehe, vett ka du meine.. Bror min fekk åg film te konfen, men isje eg.. Pappa forsvarte den me å sei at filmen te bror min va liga mye om meg, sant nok, for slektå lo seg i hel av meg... (Bare sånn at du vett ka du/Ingvild har i vente). Forresten så lagte de te søskenbarnet mitt åg..

Anette sa...

æg fekk film:p...hehe;)...

Marit sa...

Då har eg ein skremmande tanke om ka eg har i vente...

Sigrid sa...

Me har HELDIGVIS aldri hatt videokamera, så eg blei spart for sånne ekle ting som film o.l.
;) At bror min i talen sin holdt på å avsløra mitt "hemmelige" forhold (hemmeligt i forhold te familyen, jaffal) te Kjartan, derimot...