torsdag, april 28, 2005

Den store rydde-vaske-støvsuge-dagen!

Jess, i dag blei heile familien satt i arbeid! Mine oppgava va å ta romme mitt, ta badet i kjellåren, støvsuga gangen å stuå (inkludert alle sofapudene...) å tørka potteplanet me støvklud...
Ja, den siste oppgaven va d bare mor så meinte va nøvendige...
Bortsett fra d, har eg hatt ein slakke dag. På skulen fekk me "fri" i norsktimane, dvs leraren va syge. Så då dro meg å Cathrin t sandnes å litt forskjellig. Ittepå hadde me to tima studieverksted, å då blei d stort sett bare slakking der og. Greide å lesa ud boga eg lånte på biblioteke (Jesus i musikken) onna påskudd av at d va musikkorientering eg leste, å va godt fornøyde me den. Sto masse spennande, å eg lerte masse nytt!
Ittepå hadde me ensembleledelse, der eg fekk ver lerar!!! Den egentlige leraren sko vekk, å derfor fekk eg den tiltrodde oppgaven å ta fravær... D va kjempegreit, for då fekk me jo lov t å stikka litt tidligare, sånn at eg kom meg t sandnes litt før eg pleie.
I sandnes traff eg Jeanett å Sigrid på okkupanten, der me blei siddande å snakka ei lidå stonn, bla om Anette sin borsdagspresang så me sko bli ferige me å kjøba.
Itte d va d rett hjem å vaska å rydda, før eg fekk kjøra t Dolly for å henta pizza.
Nam!!!

4 kommentarer:

Jeanett sa...

Ska sei! Då tror eg huset dåkkas må ver skinnanes reint når te å me potteplantene har fått en oppskining! ;o) Hørtest ud så en greie dag det.

Jeanett sa...

Ska sei! Då tror eg huset dåkkas må ver skinnanes reint når te å me potteplantene har fått en oppskining! ;o) Hørtest ud så en greie dag det.

Jeanett sa...

Ska sei! Då tror eg huset dåkkas må ver skinnanes reint når te å me potteplantene har fått en oppskining! ;o) Hørtest ud så en greie dag det.

Jeanett sa...

Ska sei! Då tror eg huset dåkkas må ver skinnanes reint når te å me potteplantene har fått en oppskining! ;o) Hørtest ud så en greie dag det.