mandag, november 07, 2005

Har eg nogen gang fortalt kor teit eg syns d e me arr/komp??? D e d teidaste eg vett akkorat nå. Eg klare isje å ver kreative på kommando! Å når eg har greid å skrapt samen noge, så kan du ver sikkår på at inni der befinne d seg synkande sekunder, skuffande kadensar å allergifremkallande tritonusar i massevis! Å ka betyr d??? At eg må sidda å fiksa på d, bare fordi eg va så domme at eg "bare sko se igjønå oppgaven ein gang t..."

Dette e min frustrasjon hall tolv om nattå, når eg egentlig sko ha vert i seng for ein time siden.
Så viss dåkke e redd for sinte folk, aldri vekk meg midt på nattå!

6 kommentarer:

Småen sa...

Ny stil? Eller e eg heilt vekke for tiå??... hehe

Cathrin sa...

Arrangering og komponering.. et dritt fag som eg sga slida me neste år... (MArit, ta vare på oppgavane dine!!!!)

Marit sa...

Hehe, ska jørr d, vettu. Sånne mesterverk e isje lagt for å gå fortapt for framtiå å menneskeheden...

Anette sa...

jepp, åsså kan cathrin om någen år stikka t byen åsså je ud oppgavane t marit. åsså bler dæ ein hit øve alt! Åsså bler dæ sånn så grand prix-filmen vettdåkk me solan gundersen å di. Marit sidde heima å ser på et intevju me Cathrin, så ska opptre på melody grand prix me denne sangen, åsså ser hu jønå oppgavane å finne originalen i skoffå. Åsså må hu jo ta opp konkurransen å stille i melody grand prix me ein sang hu åg, me finansiering frå Røkke;) åsså sabotere cathrin sin partner korarane sine stemmar, men så jer marit sin partner korarane litt doc åsså går alt fint og marit vinne:P

jaudå, off nei, dæ va jo bare kødd alt samen;) mn æg måtte bare. hehe. kan någen je mæg ett liv? hehe;) eller bare litt søvn;) litt øvetrøtte hær ja... hehe.

Anette sa...

æg må bare sei så æg sa t cathrin. nå har dåkk ein goe ide t ein nye norske spelefilm;) en parodi på den grand prix filmen, eller bare ein marr moderne versjon me ekta folk:P

nei, off:P æg trur bare æg går å legge mæg. natti folkens;)

Marit sa...

Jeje, vattever...