mandag, november 14, 2005

Ja det var kjærlighet!

Nei, eg e isje forelska. D e bare musikkformidling. Der har me nemlig Idyll av Postgirobygget, å dåkk ane isje koss den sangen sedde seg på hjernen...
Men øve t di goe nyhedene:)
Eg har fonne ud at eg bjynne å bli glae i gitaren min! Sist uga bjynte eg å kalla an "min stolthet og glede", kun ironisk, selvfølgelig. Men i dag bjynte eg plutselig å savna an. Eg hadde t å me lyst t å spela på an! Men siden eg satte an igjen på skulen, e jo d teknisk umulig...
Så då kan eg isje jørr aent enn å gleda meg t morgendagen.

3 kommentarer:

Anette sa...

ey...kem æ du, å kæ har du jort me Marit?? hehe


å hvis dæ faktisk æ dæg Marit, stakkar vennen, har du blitt syge? :P

Sigrid sa...

Så bra, Marit:)) De va jammen kjempekjekt:)

...men eg e enige me Anette: E du bleen sjuge?

Cathrin sa...

neida, hu e isje sjuge, hu å åge e bare bortført av romvesener, å d e bare klonen diras som e tebage her på jordå, å klonene e litt forvirra stakkar... så di forveksle den voldsomme desperasjonen (hu har jo allti våre singel) me savn itte gitaren, så feil kan man ta...