fredag, februar 04, 2011

Brudefredag og våren

Jeg har kjøpt brudekjole!!! Egentlig kjøpte jeg den sist uke, men da var det masse Impuls så da ble det så som så med bloggingen. Uansett, kjolen er bestilt og kommer ferdigsydd i butikken om et par måneder. Flere av dere har spurt om jeg kan beskrive hvordan den ser ut, men det kan jeg jo ikke for det er jo hemmelig;-) Men her er et lite utsnitt av et bilde:


Og nei, den er ikke grå, det ser bare sånn ut;-)

For mange handler det å kjøpe brudekjole om å finne den perfekte kjolen. Å ta den på og bare vite at dette er drømmekjolen man alltid har ønsket seg. Jeg er nok heller typen som prøver kjolene flere ganger, og til slutt må bestemme meg fordi bestillingstiden snart går ut. Men jeg er veldig fornøyd med kjolen jeg endte opp med, og gleder meg til å ta den på 2. juli. Og så må jeg jo skaffe resten av stasjet, sko, slør, underskjørt, blomster... Satser på at det blir like gøy! Forresten, har noen av dere et slør jeg kunne lånt? Har foreløpig ikke peiling på hvilken type slør jeg har lyst på, men det er jo massevis av tid igjen for å bestemme sånt!

Se hva jeg så da jeg kikket ut vinduet i dag. Våren kommer!

3 kommentarer:

Solveig Glorisse.. sa...

Gratulera med brudekjole :) Gler meg til å sjå deg i den i juli :)

dannebrogsflag sa...

The most veritable vegetables.!!

Anitra sa...

Eg har et langt slør du kan låna vis du vil;)
Gi et pip på facebook vis du vil se d;)

Koz Anitra