torsdag, februar 17, 2011

Gressforlovet

Min kjære har dratt til Oslo, og jeg sitter hjemme og stirrer i veggen. Ok, kanskje en sannhet med modifikasjoner, men jeg savner ham allerede. Veldig rart at han skulle ta nattoget til Oslo og jeg skulle være igjen her. Vanligvis har det jo vært omvendt. Gressforlovet er forresten det du er når forloveden din har dratt fra deg, litt som gressenke liksom. Jeg har kommet på det helt selv...

Jeg har vært litt av en stuegris de siste dagene, men det tar jeg ikke så tungt. Har jo ikke hatt stue på mange år, så nå må jeg ta litt igjen. Nå sitter jeg med en god kopp med te og strikketøyet mitt. Jeg begynte på en kjole i høst, men da jeg prøvde å fortsette på den sist uke ble alt helt feil. Så nå har jeg rekket opp alt sammen og begynt på nytt. Heldigvis er det ikke noe som haster, så da kan jeg kose meg med det så lenge jeg vil!

1 kommentar:

SiljeBlomsten sa...

Du må bare invitere på besøk hvis du kjeder deg vetu ;) Jeg har strikketøy som kan bli med også :P